søndag den 26. januar 2014

PRAKTIK, VISIONER OG EN MASSE GRØNTSAGER...

Som sagt har vi fået to praktikanter, og I skal da også lige møde den anden, Maja:


Hej!

Jeg hedder Maja og er ligesom Line lige startet som praktikant hos Aarstiderne.

Jeg er en rigtig klidmoster og en grøntsagshippie, der drømmer om en verden, hvor fordelingen af mad er lige og hvor alle har mulighed og lyst til at mæske sig i sprøde, lækre og sunde grøntsager produceret på en bæredygtig måde.

Når jeg ikke dagdrømmer læser jeg en kandidat i Agrobiologi på Aarhus Universitet. Nu glæder jeg mig til, at solen kommer frem, så jeg kan få noget jord under neglene her på Barritskov – miniversionen af min drømmeverden - og lære en masse om de grøntsager jeg holder så meget af.

Venlig hilsen
Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar